Zideris

De eigenzinnige visie van een mooie zorgorganisatie

Zorg voor mensen met een verstandelijke beperking vraagt om maatwerk. Visie. Ondernemerschap. Waar veel zorgorganisaties hierop inspelen door de cliƫnt centraal te zetten, doet Zideris het anders. De mensen die zij ondersteunen staan niet centraal, maar aan het roer van hun eigen leven.

Eigenzinnige zorg, noemt Zideris dat. Maar hoe vertel je dat verhaal? Hoe veranker je het gedachtegoed in de waarden van de organisatie? Het team van DplusM werd gevraagd deze mooie klus te klaren. Vanuit een aantal strategische merksessies ontwikkelden we dankzij de inbreng van tachtig medewerkers een nieuw merkverhaal, definieerden we de kernwaarden en gaven invulling aan het archetype van het merk.

Deze bouwstenen zijn vervolgens verwerkt in een complete nieuwe visuele lijn, die we in de volle breedte mochten invullen. Van corporate stijl tot copyconcept, van campagne tot stationery, van signing tot alles wat je hieronder tegenkomt: een complete rebranding die wij vol trots met je delen.